Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Γιώργος Γεροντίδης / Ατομική Έκθεση


Εγκαίνια: Παρασκευή 5 Απριλίου / 21:00
Διάρκεια: 5-27 Απριλίου
Ώρες Λειτουργίας: Τρ-Πα: 18:00-21:00, Σα: 13:00-17:00

ΔΥΝΑΜΟ project-space, Τύπου 5, Θεσσαλονίκη

Σε συνέχεια της σειράς ατομικών εκθέσεων που διοργανώνει το ΔΥΝΑΜΟ σε συνεργασία με δημιουργούς, που έχουν συμμετάσχει στο παρελθόν στην δράση μας DEMO, σας προσκαλούμε στα εγκαίνια της πρώτης ατομικής έκθεσης του Γιώργου Γεροντίδη.

Ο Γιώργος Γερονίδης είναι Κύπριος. Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1987, και ζει και εργάζεται στη Θεσσαλονίκη και Κύπρο.
Αποφοίτησε το 2012 από το Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, της Σχολής Καλών Τεχνών -Εργαστηρίου Ζωγραφικής του Α.Π.Θ . Έχει λάβει μέρος σε διάφορες ομαδικές εκθέσεις, workshop και residency στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Το 2012 κέρδισε το πρώτο βραβείο συμμετοχής για την έκθεση Art Laguna prizes 2013 στο Αrsenale της Βενετίας.

http://giorgosgerontides.tumblr.com/

Ο ίδιος ο δημιουργός γράφει για τη δουλειά του:
"Στη δουλειά μου, μου αρέσει να εισάγω λεπτομέρειες από το περιβάλλον το οποίο ζω. Μου αρέσει να τρέφομαι από μικρά σύμβολα της καθημερινότητας μου, τα οποία παρατηρώ, ζω μαζί τους, υπάρχουν παντού γύρω μου, στις τσέπες μου. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι τα σύμβολα αυτά να υπάρχουν και να ταυτίζονται με τη ζωή των ανθρώπων γύρω μου, ανθρώπων που ζουν και κινούνται παράλληλα με εμένα. Μου αρέσει να παρατηρώ τις τσέπες αυτών το ανθρώπων, να έχουμε κοινές τσέπες, να μπορώ και να έχω το θράσος να κλέψω από τις τσέπες τους... Και όλα αυτά τα μικρά σύμβολα θέλω να τα κάνω εικόνες του μέλλοντος. Να τα παίρνω, να τα μαθαίνω να δημιουργώ ιστορίες και να τα παρουσιάζω σαν ιστορίες με πρωταγωνιστές αντικείμενα χωρίς νόημα και χωρίς πρόσωπο, χωρίς θύμα και χωρίς θύτη, ανύπαρκτες ιστορίες από χαμένους ήρωες."

Σας περιμένουμε!